Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Sofia - 1 juli 2012 16:26

Tjena tjena!♥  Idag har jag vart i Grebbestad, vi var inne i en affär som hette (Sport schoppen) ;) Det fanns massa saker där!!    Jag köpte inte något men Mamma,Pappa och Syrran köpte löparskor !♥  Just nu är jag ganska trött!!  Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men det blir nog bara att slappa eller något!:)   I morgon vet jag inte riktigt vad som händer , vi får väll se!<3 Vad ska ni göra? Kommentera!!:)   Nä nu orkar inte jag blogga mer så Hejdå / Sofia!♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej som heter Sofia klason! Ni kommer få läsa om vad jag gör på dagarna och lite så!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din bästa låt?
 Drive by
 tik tok
 never say never
 s&m
 call me maybe
 baby
 ai se eu te pego
 tröjan du hatar
 vart jag mig i världen vänder
 we found love
 whats make you beutifoul
 one thing
 the lazy song
 poker face
 dansa pausa
 amazing
 somone like you
 hotter than fire
 bad romance
 boyfrend

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards