Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia - 30 juni 2012 11:18

Hej!  imorse vaknade jag runt 9 tiden.  sen så låg jag kvar i sängen och kolllade på tv!:) Lite seare på dagen kom ida till mig!<3  Vi sitter vid datan just nu!   och snart ska vi gå ut och hitta på något;)  Har inget mer att skriva , nu kommer det några bilder på kändisar jag tycker är bra!♥ 

 

Eric Saade !♥

  

Justin Bieber!♥

 

One direction!♥

 

Molly Sandén!♥

 

Rihanna!♥

Av Sofia - 24 juni 2012 12:22

Ska ta en blogg paus!!  Har inte orken ..

/ Sofia

Av Sofia - 18 juni 2012 21:07

Ska svara på några frågor nu !:)

Namn?: Sofia:)

hårfärg?:  Ljus brunt:)

Husdjur?  Inget :/

Sport? Fotboll!:)

favvo färg?:  Rosa,svart,vit & Ljusblå♥

vilka kompisar äru med på fritiden?:   Jennifer,Ida Spelar iblan fotboll men några killar ibland och vi gör annat oxå!

Din bästa kompis?:  Jennifer!♥

Vad kan du inte leva utan?:   Min Familj, Kompisar , Kärlek och datan haha!

Bästa fotbollslaget?:  TFK, Barcelona och Manchester united!!♥

bästa fotbollsspelare?:   Ronaldo, rooney !;)

Hejdå Sofia <3

Av Sofia - 18 juni 2012 20:49

Hejsan alla bloggläsare!<3    som ni kanske har märk så har jag ju inte bloggat på ett tag IGEN!!

Igår hade vi cup,  Lithells cup hette den ;D      Vi kom 2:a :D !!!  Suuper glad,  imorgon (tisdag) Ska vi spela match mot skofta...   fasst jag kan inte va med :(     har skadat mig sen på cupen (inte bra) menmen har ett stort sår på foten..

eller aa typ på benet fasst långt ner om man säger så..  så jag får ej på mig benskydden . Vill så gärna va ed på matchen ;(  

Men inget att sura för , har ju varit med på alla andra matcher (näsan alla) haha!

Just nu sitter jag framför tv:n och slappar . Snart e det ju Midsommar!;D   Mina/våra/familjens kompisar kömmer te oss   ska bli super skojj!<3 Tror vi skulle göra några lekar för skoj skull , hehe. 

det där med foten ... igår när vi skulle ducha efter cupen så såg jag ju att det var ett STORT RÖTT MÄRKE på foten/benet..     Och när jag gick in i duchen så sveed det!!!!   gick sådär att ducha Haha!!

nu orkar inte jag blogga mer /  Kram Sofia <3   

ph.   ha en bra midsommardag allihopa ;D       hare gött!

Av Sofia - 16 juni 2012 12:19

Hej, har inte bloggat på ett tag.. men nu ska jag börja igen ;D   Idag är det lördag , och jag ska sälja match lotter med mitt lag på edsborg..  FCT har ju match ;)     I morron har jag cup ;D<3  (önska oss lycka till),,

Skolavslutningen gick väl bra:)    Vi sjöng  Sommaren är kort!:)  och några andra i fyran spelade olika instrument!!:)

efter skolavslutningen så åkte vi hem..  var hemma i en halvtimma haha;D;)   För sen hade ju malin min syster avslutning,  Just nu sitter jag vid datorn och tittar lite;) vet inte vad som händer mer än att jag ska till edsborg.

Igår var vi hos våra grannar och kollade på matchen ! Vi badade också i deras stora inbyggda pool!!:)'

ha ett bra Sommarlov!   Kram / Sofia<3

Det blir tyvärr ingen bild idag ..  

Av Sofia - 10 juni 2012 12:34

Hej!  går var jag med ida ;) <3  Vi spelade fotboll (inne)  Med en sak som vi skjöt till varandra (haha)!!

Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra?!  Vad ska ni göra?   Just nu chattar jag med mina kompisar på skype!!

Imårgon är det skola ..   Tråkigt fasst det är ju snart sommarlov som tur äe!! På tisdag så har vi klassensdag ,  Vi ska spela minigolf .. och lärarna skulle beställa pizzor till alla barn i 4:an.           See you later/ Sofia <3

Det blir tyvärr ingen bild idag har inte lust eller orken !!

Av Sofia - 9 juni 2012 11:04

Hej!♥

Idag ska jag va med en kompis !;)<3    Jag vet inte vad vi ska göra en men vi kanske ska kolla på Film!:)

Igår hade ju jag match mot vargön!      Det blev en spännande match..   i första halvlek så gjorde dom två mål ,

Men i andra i sista sekundrarna så gjorde vi två mål!!;D    Frsta målet målet gjorde jag ;)  andra gjorde en som heter klara!       En i andra laget skjöt skit hårt och naturligt vis så fick jag den på mig ....    Jag fick den på halsen och det var lite otäkt!!!!    Men som turva att jag stannade bollen så att klara kom fri och skjöt in i målet!<3

Det var en grym match och alla var skit bra!!;D Nu har jag väl inget mer att säga mer än att snart är det SOMMARLOV!!!! ;DDD   / Sofia<3

  Det blev bara en liten bild denna gången!!   /  See you later <3

Av Sofia - 8 juni 2012 14:59

Hej!♥

Idag så har jag vart i skolan,  jag hade slöjd och jag gjorde bara några armband , för jag var klar med mina andra saker ;)  Nu sitter jag hemma och laddar inför matchen mot vargön sen!!!<3     Snart är det skolavslutning ;D

Och ssnart SOMMARLOV!!!!;D   Just nu är jag inne på ett spel på datan!♥ Vad gör ni då? Kommentera vett ja!! ;)

Det var nog allt för mig i dettta inlägget !<3  /  see you later , Sofia<3

  En liten bild på mig för länge sen!!  Haha!

Presentation


Jag är en glad tjej som heter Sofia klason! Ni kommer få läsa om vad jag gör på dagarna och lite så!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din bästa låt?
 Drive by
 tik tok
 never say never
 s&m
 call me maybe
 baby
 ai se eu te pego
 tröjan du hatar
 vart jag mig i världen vänder
 we found love
 whats make you beutifoul
 one thing
 the lazy song
 poker face
 dansa pausa
 amazing
 somone like you
 hotter than fire
 bad romance
 boyfrend

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards